Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

sobota 25. ledna 2014

Milujete koupele? :-)




Asi každý z nás miluje koupele . Ať už se svojí drahou polovičkou , nebo pro svůj relax.
Mohu tedy doporučit tabletku od YVES ROCHER , která Vám provoní celou koupelnu a navodí krásnou atmosféru :-) Na obrázku je s vůní  Blackberry :-)






6 komentářů:

  1. 29 Kč , různé druhy:-)
    malina , bourbonská vanilka,pro unavené nohy,kokosový ořech,ostružina :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak až si nějaké půjdeš opět koupit můžeš mi vzít malinu nebo kokosový ořech ;) Určitě musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blackberry mmm to věřím...koupele miluju a tak díky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuji koupel, nejlépe s vrchem pěny mám ráda i různé věcičky do vody, různé vůně, rozpouštěče..Když jsem byla malá tak jsem měla ráda takové ty zvířátka nebo kuličky co se po hodu do vody rozpustí a uvnitř nich bývá vonavá tekutina..

    OdpovědětVymazat