Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 23. ledna 2014

Yves rocher - deodoranty v kuličce


1.Deodorant v kuličce (dámský)
Kalifornské mandle
-jemné vůně mandlí
-složení neobsahuje živočišné složky
-bez alkoholu
-bez parabenů
-bez hliníkových solí (!!)

2.Deodorant v kuličce (dámský)
Levandule z Provence
-voňavá svěžest levandule
- složení : esenciální olej z levandule v Provence , gel z bio aloe vera 
-složení neobsahuje živočišné složky
-bez alkoholu
-bez parabenů
-bez hliníkových solí (!!)

3.Deodorant v kuličce (pánský)
Deodorant Sensitive Homme
-obohacen o výtažek z bobů keře anta
-zklidňující účinky
-neobsahuje hliníkové soli
-bez parabenů

Yves rocher :-) Tuto značku mám ze všech nejraději , už jen proto, že mají vše přírodní.Dnes Vás seznámím s deodoranty od této značky.Deodoranty kupuji jak sobě,tak svému příteli :-) Jsem nadmíru spokojená hlavně po tom,co jsem měla alergickou reakci z deodorantů značky Rexona( po několika letech!!).A právě deodorant od Yves rocher mi alergickou reakci zklidnila. Od té doby kupuji jen od této značky a v nejvyšší nouzi bych hledala deodorant ,který nebude obsahovat hliníkové soli.Jinak deodoranty krásně přírodně voní ( bohužel ne tak dlouho,ale u Vás to může být jinak :-) ).Nejvíce mi asi voněl levandulový :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat