Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

úterý 25. února 2014

Čekankové puky ve slaninovo - parmezánovém závoji


Čekankové puky
ve slaninovo - parmezánovém závoji

                                                                           
3 čekanky (rozpůlit) 
12 plátků slaniny 
2 lžíce olivového oleje
2 lžíce strouhaného parmezánu (já použila mozzarelu)

1. Rozpůlit čekanky
2. Povařit deset minut v horké vodě
3. Nechat okapat a zabalit do slaniny
( já jsem sýr vložila do čekanky a pak jsem zabalila slaninou)
4. Nakonec zakapat olejem a posypat nastrouhaným parmazánem.
5. Zapékejte 20 minut při teplotě 190 °C                  
                                                              

Podávat můžete se salátem či bramborovou kaší , co Vám přijde chutnější :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat