Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

pátek 14. února 2014

Jizvy po akné - péče


Každý z nás se určitě s nějakou tou jizvičkou potkal. Nemohu říci , že bych měla nějaké velké problémy s jizvami , ale pokud se člověk neudrží , neštěstí je na světě. Víceméně jsem vyzkoušela hodně přípravků , které měli pomoci ,ale bohužel nepomohli (někdy i přihoršili). Příkladem je gel Contractubex.
Na internetu se dočtete ,že pomáhá na různé druhy jizev a na popáleniny atd.
Bohužel po několika použitích jsem se nedočkala výsledků a postižené místo mi to vysušilo a bolelo mě více, než kdykoliv jindy.Takže absolutní nespokojenost.Ale je to moje zkušenost , pokud máte lepší , budu ráda , když mi jí sem napíšete. Každopádně nejlepší výrobek na jizvy co znám je Framykoin.
Framykoin Vám musí předepsat lékař, jelikož jsou to antibiotika a nesmíte mastičku používat déle, než nějakou dobu.Také musíte usoudit , zda Váš obličej se léčit dá , nebo už je potřeba nějaký vyšší zákrok.
(Např.laserové ošetření) Pokud máte takové problémy , určitě bych se nebála zeptat lékaře, zda by Vám tato mastička pomohla. Já s ní mám jen dobré zkušenosti a spokojenost je maximální ! :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat