Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

úterý 18. února 2014

Loréal - Ombré





                      Loréal - Ombré

Tak, asi před týdnem jsem začala mít dost tmavé barvy na vlasech a pořídila si ombré od Loréalu.
S barvením mi pomáhal přítel , jelikož bych se neodvážila si barvu dělat na slepo ( pokud máte dlouhé vlasy, zvládnete to i bez cizí pomoci ) . Začíná se tam , kde to chcete mít nejsvětlejší .
Já jsem začala od kořínků vlasů ,abych měla světlejší pramínky nahoře.
Pramínky jsem si ještě zabalila do alobalu , protože jsem slyšela ,
 že barva lépe účinkuje.Alobal mi nakonec nijak nepomohl,
 jelikož mi barva začala účinkovat až po třetím nanesení.
Vlasy jsem tedy dělala cca 4-5 hodin.Každopádně musím říct ,
 že s výsledkem jsem mile překvapena , barva mi vlasy nezničila
 ( jak jsem se dočetla ve většině hodnoceních) a dosáhla jsem konečně světlých vlasů , které jsem si přála. Barvu seženete běžně v drogeriích
 za 199 Kč :-)
                                                         A co vy? Také už jste vyzkoušeli ombré , nebo Vás to láká ? :-)



               




2 komentáře: