Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 13. února 2014

Nakupování v Yves rocher


Při dnešním nakupování jsem nepodlehla těmto věcem.

 1.Expresní odličovač na oči s chrpou
 2.Krémová hydratační rtěnka
    Odstín : Rose galica
 3.Lesk na rty Colors č.41




 Zatím mám vyzkoušený lesk na rty , který je brilantní!
Nádherné barvy a hustotou mi připomíná lesky na rty od essence : Stay with me , které jsou také naprosto perfektní.Oproti essence , mají lesky na rty od Yves rocher neskutečnou výdrž ( i přes pití )a neskutečně krásně voní (tedy aspoň mě) .Jediné co mě odrazuje je balení, které mohli trochu více propracovat.Ale balení na sobě nenosíme , takže v dalších dnech můžete na blogu čekat další odstín ! Na fotografii lesk můžete vidět na mě.Mohu jen doporučit :-)



Krémovou hydratační rtěnku Vám doplním,až ji budu mít trochu vyzkoušenou, ale jelikož jsem si vybrala nude barvu, nečekejte nějaké zázraky. Jediné na co jsem více či méně zvědavá je výdrž , která je ze všech nejdůležitější. Každopádně balení vypadá slušně.


Oční odličovač jsem dnes použila poprvé. Až na tu olejovou konzistenci , která mé pleti nedělá příliš dobře ( obecně mastné), je oční odličovač velmi dobrý. Na první pokus jsem smyla vše, co jsem potřebovala. Takže pokud Vám nevadí olejová konzistence a potřebujete se na rychlo odlíčit,tak směle do toho ! :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat