Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

pondělí 3. února 2014

Yves rocher - stíny









 Yves rocher - stíny 

Na tyto stíny jsem číhala už dlouho.Jelikož měli velké slevy , vzala jsem si rovnou tři.
Nejvíc ze stínů jsou pigmentové ty modré.Ostatní musíte dát více vrstev, aby byly tak , jak na fotce. Ovšem jsou krásné a výdrž mají také velkou , ale záleží na typu pleti.
Stíny , které mám na obrázku (stříbrné) jsou od Dermacolu Moon touch.
A jaké máte zkušenosti vy s těmito stíny ? :-)


 Černá: Noir scillant
Modrá: Vert Canard
Fialová: Violet scintillant




10 komentářů:

  1. Já stíny nekupuji od té doby, co mám velkou kazetu stínů od Elf :-) Jinak vypadají moc krásně, teď jsou ty třpytky koukám v módě, já mám zase laky se shimmerem od miss sporty - brzy článek na blogu :-)
    monbella.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teďka budu pořizovat paletku od Sleek :-) Bohužel jsem na elf slyšela samý negativní ohlasy :-( :-) a třpytky miluji , jsou úžasné!!

      Vymazat
  2. Yves Rocher většinou líčí naše modelky, ale sama od nich nemám nic vyzkoušeného, ale možná do toho půjdu :)
    ______________________
    Fotečky budou, hned jak to přijde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš,to jsem ani nevěděla :-) Mě se hlavně líbí ,že je to z více části přírodní,takže by to nemělo ublížit nikomu :-) Určitě jí vyzkoušej ,mají toho hodně:-) Už se těšíím :-))

      Vymazat
  3. Na první pohled tyto stíny nevypadají výrazně, ale když se nanesou na oko, pak jo ;-) To se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvýraznější je z nich asi modrá :-) ta je fakt krásná!! ostatní se musí dát více vrstev :-( i tak jsou krásné :-)!

      Vymazat
  4. Stíny vypadají moc dobře...:) ale já je moc nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt vypadají hodně dobře ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou nádherné, musím je sehnat :D

    OdpovědětVymazat