Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 20. února 2014

Yves rocher - valentýnská soutěž - výhra

                 

            Valentýnská soutěž


Nedávno jsem se zúčastnila soutěže na facebooku od Yves rocher.Jelikož byl valentýn, hlavní téma bylo nafotit valentýnské líčení.
Tak jsem po nějaké době zkusila štěstí a vyšlo to ! Hned druhý den mne kontaktovali o doručovací adresu a další den byl balíček doma.
Balíček obsahoval tašku k nakupování , tužku na oči , sprchový gel a hromadu slev.
Tužka na oči je na pohled velmi pěkná , uvidíme v další recenzi.Tyto dárky nebo podobné , můžete dostat , pokud se zaregistrujete
do programu Yves rocher.

Navštěvujete Yves rocher ? :-)


( Co Vás čeká příště? : Recenze na tužku na oči od Yves rocher 2 in 1! )

Žádné komentáře:

Okomentovat