Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 20. března 2014

AVON - Glimmerstick cosmic – oční linky


AVON - Glimmerstick cosmic – oční linky

Tak mamča zase po nějaký době přinesla domů Avon.Osobně mám raději jiné značky,ale tak proč to nezkusit :-) . Nejprve Vám představím třpytivé oční linky.
Vybrala jsem si odstín třpytivě růžové a fialovo-modré.Jelikož mám modré oči , přišly mi tyto linky vhodné,aby prozářily pohled.Jak už to bývá, linky vypadají lépe na fotce , než na živo.
Čekala jsem od nich daleko více. Když jsem si linky zkoušela na ruku , linky byly krásné a třpytivé.Bohužel když si linky namalujete na oční víčka, třpytky nejsou ani trošku poznat a barva občas také ne.Co se týče výdrže, není to žádná sláva. Vydrží asi pár hodin.
Není nad gelové linky , které mají výdrž stokrát lepší :-) Jediné co se mi líbilo je balení a to Vám na kráse napomůže :-) Takže za mě palec dolů !!! :-)

Ovšem je to pouze můj názor a Vaše zkušenosti zcela ráda uvítám :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat