Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 20. března 2014

AVON - Hydratační tělové spreje


AVON - Hydratační tělové spreje

Další na pořadí jsou hydratační tělové spreje. Používám je už asi rok a nemůžu si je vynachválit!! :-) Mají příjemný nádech vůní a pokud je venku hodně teplé počasí ,tak tyto spreje jsou osvěžující a nádherně Vám provoní pokožku.Pokaždé když si nakupuji v Avonu ,tak jasná volba jsou spreje a ne jeden ,ale třeba rovnou tři ! :-D Jelikož se už připravuji na dovolenou i co se týče kosmetiky, tak sprej nesmí chybět!! Parfém mi do tropického podnebí přijde moc těžký :-) Jinak výdrž nemůžete čekat nějak extra dlouhou :-)
I přes to , ho velice ráda používám a můžu ho doporučit :-) Ovšem je to pouze můj názor a Vaše zkušenosti zcela ráda uvítám :-)

Mám doma tyto druhy : Hydratační tělový sprej s lilií a gardénií
                                           Vyživující tělový sprej s růží a čokoládou
                                   Hydratační tělový sprej s melounem
                                               Hydratační tělový sprej s třešňovým květem



Žádné komentáře:

Okomentovat