Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 20. března 2014

YVES ROCHER – Rtěnka 61 Rose galica


YVES ROCHER – Rtěnka 61 Rose galica

Tato rtěnka od firmy Yves rocher mě bohužel moc nepotěšila.Vybrala jsem si barvičku, která je do takové tmavší hnědé s nádechem jemných třpytek , abych ji měla jen k takovému nude líčení.Rtěnka je hydratační ,takže výdrž není žádná sláva. Lepší výdrž , měla rtěnka od Avonu Pink Cooler. A to samé i s balením.Balení není tak bytelné jako má třeba Avon , což mi hodně zklamalo.
Jelikož cena od YR je 299 a od Avonu jsem platila okolo 100 Kč ve slevě :-)
Zase určitě bude jiné složení , jelikož YR je značka, která má výrobky převážně přírodní :-)

Ovšem je to pouze můj názor a Vaše zkušenosti zcela ráda uvítám :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat