Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

pátek 8. srpna 2014

Dnešní líčení : Fialovo - bílé s paletkou Manhattan :-)

                                                                               

Dnešní líčení : Fialovo - bílé s paletkou Manhattan

Jelikož dnes bylo krásné počasí ,tak i moje nálada byla veselá a potřebovalo to něco barevného.Zvolila jsem světloulince fialovou a bílou.
Jako základ jsem použila světloulince fialovou a dovršila s bílým odstínem.Oba dva stíny jsem použila z paletky Manhattan Marcel Ostertag ( girl with a violet eyeshadow), kterou jsem zakoupila v internetovém obchodě ( http://www.xparfemy.cz/ ).Abychom líčení trošku zvýraznili,tak do vnitřního koutku oka jsem použila stříbrnou tužku na oči od Yves rocher (yves rocher crayon regard,eye pencil) a  třpytivé linky na horní část oka ( Sleek glitter eyeliner).Na rty jsem použila rtěnku od značky Avon, světloulince růžovou (pink cooler).

Přeji krásný večer! :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat