Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

pátek 15. srpna 2014

Recenze : Dekorativní kosmetika Cien

                             

                             Cien

Každý z nás, již už navštívil obchod Lidl. Samozřejmě ,že se nedá nevšimnout nových výrobků od značky Cien ,kterou můžeme najít v Lidlu ve všech formách.Ať už sprchové gely,různé kosmetické pomůcky, tělová mléka, krémy na ruce, odlakovač a další.
Ale tentokrát,tentokrát se značka Cien pustila i do kosmetiky jako takové.Jelikož mi barvy kosmetiky byly opravdu sympatické,zkusila jsem si koupit na zkoušku pár výrobků.
Mezi nimi jsou 3 druhy očních stínů a dvě rtěnky(odstíny budou napsané pod článek).Musím říct,že rtěnky mne velmi překvapily.Nejen tu pigmentaci , kterou ukrývají ,ale jejich výdrž je také více než uspokojivá.Každopádně počítejte s tím , že ať už půjdete kamkoliv, budete si muset dávat pozor na obtisky a po nějaké době si vždy opět rty přemalovat. Ovšem barvy jsou krásné a dovolím si říct,že značka Cien by klidně mohla konkurovat značce essence ( ve rtěnkách) .Bohužel stíny už taková sláva nejsou.Nejvíc pigmentované jsou stíny modré , které jsou opravdu pěkné ,ale růžové stíny už je jen takový třpyt a o zelených snad ani nemluvím.Samozřejmě výdrž nemůžete čekat nějak extra velkou , bez primeru ani ránu.
Abych to nějakým způsobem shrnula,tak určitě se tato značka nedá srovnávat například s Milani , Rimmel London , ale každopádně nemůžu říct,že by se tam jednou vyšplhat nemohla.Rtěnky mne překvapily na cenu ,která byla okolo 40 Kč , stíny bohužel ne.


A jak jste na tom vy?
 Vlastníte něco od značky Cien? :-) Jste spokojeni ?

Rtěnky : 11 Purple dream
               24 Perfect pink

Stíny : 03 Turquoise Glow
           04 Limelight
           01 Rose garden







       








Žádné komentáře:

Okomentovat