Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

středa 3. září 2014

Dárek od lásky : Prstýnek Tommy Hilfiger


                                                      
Prstýnek je posázen kamínky :-)

 Balení prstýnku .Toto balení je u všech šperků stejné.(u TH)



Konečně mi bude prstýnek ladit k hodinkám! :-))




Co mohu jiného dodat , než že svého přítele z celého srdce miluji a nedokázala bych bez něj být. :-) Prstýnek je maličkost oproti tomu,co pro mě dělá každý den a jak se o mě stará :-) ! <3



2 komentáře:

  1. Mi se tam nelíbí ten zámek...podle mě to celý prstýnek zkazilo..ale tohle je osobně můlj názor, já jsem totiž spíše na jednoduchost, takže kdyby tam nebyl, by pro mě byl naprost operfektní....ale hlavní je, že tím udělal radsot tobě:-) to je na tom to nejdůležitější:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na tom skoro líbí nejvíc :-D Taky jsem spíš na jednoduchost,ale tentokrát jsem byla uchvácena na tento styl:-) Děkuji, udělal neskutečnou! :-)

      Vymazat