Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

středa 17. září 2014

Shopping day: makeupshop.cz - MUA, Fashionista



 Prozatím první dojmy :-) Makeupshop mohu doporučit :-)
www.makeupshop.cz
+ rychlé dodání
+levné poštovné



 MUA Lipstick rtěnka [Varianta: Persian Rose]
+ pigmentace
- poškrábaný obal rtěnky


 Hnědé :Fashionista Double Take Baked Eyeshadow oční stíny [Varianta: Exclusive Collection]
 Modré :Fashionista Double Take Baked Eyeshadow oční stíny [Varianta: Trend Setter]
- vzhled
- lehce práší
+pigmentace


 MUA False Eyelashes umělé řasy [Varianta: Flair]

 

MUA Luxe Glitter Palette paleta očních stínů [Varianta: Twilight]
+ vzhled 
+balení
- čekala jsem více třpytek
- cena (okolo 200 Kč)

2 komentáře:

  1. Máš to pěkně shrnuté, líbí se mi, že jsi rozepsala plusy a mínusy každého výrobku. Já moc fanoušek MUA nejsem, ale ta rtěnka se mi líbí :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju ! Rtěnka zatím dopadla nejlépe! :-)

    OdpovědětVymazat