Menu

Domů Já a mé druhé já Jídlo Kosmetika Móda Cestování

čtvrtek 8. ledna 2015

BIODERMA - Hydrabio Riche a Hydrabio Mousse aneb jak zatočit s dehydratovanou pokožkou?


Ahoj všichni :-) Tak se k vám po dlouhé době vracím,snad už jste na mě nezapomněli .
Minulý rok toho bylo nějak hodně a nejspíš ještě bude.Navíc mě zanedlouho čeká maturita.Tak snad vše bude ok :-) Poslední dobou jsem měla i velké problémy s pletí,jelikož stres se na ní vždy podepíše.Takže většinu času jsem strávila nad tím,jak vypadat alespoň trochu "přijatelně".Jako na zavolanou mi přišel balíček od Biodermy.Vzala jsem to jako výzvu,jak bych si mohla pomoct s pletí. :-) S kosmetikou od Biodermy mám velice bohaté zkušenosti.Poprvé jsem použila Biodermu na dovolené v Egyptě,kde jsme měli snad všechny druhy opalovacích a po-opalovací krémů (kdyby náhodou :D).Musím říct,že jsme s přítelem nenašli ani jednu chybu,kde by nás Bioderma zradila.Dokonce ani ve vodě! Jediné "mínus" je asi cena,která nemusí být pro všechny přijatelná, ale pokud se člověk snaží o sebe dbát a má se rád tak myslím,že na takových věcech na dovolenou se nemá šetřit! :-) Ale zpět k pleti!Měla jsem možnost vyzkoušet krém a čistící pěnu na dehydratovanou pokožku. Nejdříve začneme s čistící pěnou.


BIODERMA - Hydrabio Mousse


Pěna je velmi známá tím,že má konzistenci šlehačky .Nemohla jsem tomu uvěřit,ale pokud vyzkoušíte,dáte tomu za pravdu! Při nanášení na pleť stačí opravdu minimum ,abyste pěnu nanesli po celém obličeji.Pěna je velmi příjemná,krásně voní(podobně jako ostatní přípravky od Biodermy)hodila by se zvláště na masáže obličeje či dekoltu do kosmetických salonů.Jelikož by pak byla jedna radost chodit na takové masáže! :-) K odstranění pěny(tedy smytí) používám houbičku z Rossmana, která mi pomáhá umýt všechny stopy po pěně.Hlavně jí používám kvůli hygieně,aby se mi do pleti nedostaly nějaké nečistoty,jinak pěna jde krásně smýt.:-) Po umytí obličeje je pleť krásně hydratovaná a jemná,příjemná na dotek.Takže za mě plný počet bodů! Jsem naprosto spokojená a pokud chcete jistotu kvality,tak bych zvolila právě tuto pěnu:-)

+ šlehačková textura
+ hloubkově hydratuje
+ hypoalergenní
+ nekomedogenní
+ vhodná i na holení
+ cena
+ pleť hedvábně jemná

Cena:cca 200 Kč


Obecné informace na výrobku a internetu :

První čisticí hydratační pěna s unikátní šlehačkovou texturou na dehydratovanou pokožku.
Perfektně čistí pokožku a odstraňuje make-up z tváře a očí a zároveň pokožku hloubkově hydratuje. Pěna má hustou a bohatou šlehačkovou texturu. Je vhodná i na holení. Po opláchnutí se pokožka stává čistou, hedvábně jemnou a svěží.
Pěna je nekomedogenní a hypoalergenní.

Hydrabio Mousse použití:
Pěnu před použitím protřepejte. Nanášejte ráno a/nebo večer na vlhkou pokožku, jemně napěňte a poté opláchněte.

  BIODERMA Hydrabio Riche

Dalším výrobkem ,který používám ihned po dočištění pleti je právě krém na pleť.Používala jsem ho ihned po pěně od Biodermy,aby to bylo komplet. :-) Krém má podobnou vůni jako pěna a stačí opět opravdu malinko,aby jste si potřeli celý obličej (balení vám vydrží velmi dlouho).Hlavní plus, které musím sdělit je ,že pokud máte aknozní pleť a máte po umytí zčervenalou pleť,tak právě tento krém uklidňuje pleť a červenání mizí . S jinými krémy mi pleť zůstala zčervenalá.Krém je hydratující a navodí Vám pocit svěží pleti.Přesně takové krémy vyhledávám,jelikož pokud má člověk pocit svěží pleti,tak celý váš den je takový více "happy".Krém se rychle vsakuje,takže ihned můžete nanášet makeup a nečekat hodiny!S tímto krémem jsem byla naprosto spokojená a zkoušela jsem ho na všechny generace pleti a spokojenost nadevše.

+  zklidňuje pokožku
+  hydratace
+  hypoalergenní
+  nezpůsobuje tvorbu komedonů
+  příjemná parfemace
+  hloubková výživa
+ balení vydrží velmi dlouho
+ malé množství na celý obličej

Cena: cca 400 Kč


Obecné informace na výrobku a internetu :

Bioderma Hydrabio Riche - patentovaný biologický komplex Aquagenium stimuluje schopnost kožních buněk v hlubších vrstvách vytvářet a na svém povrchu udržet vlhkost, která je nezbytná pro rovnovážný stav pokožky.

Obnovuje pružnost, jemnost a jas pokožky, hloubková výživa.
Okamžitě zklidňuje pokožku.
Patent Aquagenium zajišťuje perfektní hydrataci pokožky.
Pro suchou až velmi suchou pokožku.
Příjemná svěží parfemace.

Krém Bioderma Hydrabio Riche vrací pokožce díky dlouhodobé hydrataci pocit harmonie, pružnosti a zářivosti. Složení krému Hydrabio Riche je hypoalergenní a nezpůsobuje tvorbu komedonů.

Bioderma Hydrabio Riche použití:
Po vyčištění tváře, očí a krku Hydrabio Čistícím mlékem nebo zvlhčující pleťovou vodou Hydrabio H2O, ráno a/anebo večer naneste na tyto partie krém Bioderma Hydrabio Riche. Lehká a svěží textura krému Bioderma Hydrabio Riche je vynikajícím podkladem pod make-up.

Pěna+krém a AKNÉ 

Jak už jsem psala ,tak jsem bohužel jedna z těch,která se denně musí starat o svojí pleť a někdy i hodinu denně, aby vypadala alespoň trochu k světu a bez jediného pupínku.Při používání těchto výrobků jsem si nevšimla žádného zhoršení pleti ba naopak,nejspíš se i akné zlepšilo.Bohužel nemohu tak moc posuzovat,jelikož používám na pleť dalších X výrobků.Věřím tomu,že negativní vliv na akné mít Bioderma nebude. :-)



Ač bych vám chtěla nějaký ten výrobek pomluvit,tak tentokrát se bohužel nic nekoná.
Holt třeba příště. :-) Myslím,že Bioderma odvádí svojí práci úžasně! Jednou bych si přála vidět,
kde a jak se kosmetika od Biodermy vyrábí a ráda bych vám o tom popovídala.Třeba se mi jednou sen vyplní.Od toho přece sny jsou,aby se plnily! Loučím se dnes s vámi a myslete na to,že hlavně musíte mít rádi sami sebe! :-)


Hodláte vyzkoušet nějaký výrobek od Biodermy ? :-)

Instagram : Annette_anne

1 komentář: